Tuesday, March 22, 2011

MatriK LiFe.... SukE SngT nGan ROmte KU...... dak2 KelS YanG SpoRtiNg GileR..

ni zaman aaku kat metrik lu.... banyak kenangan walau setahun jew...
at least aku boleh kenal2 tempat orng... hehehehe.. suka2...



ni roomate ku yang paling sayang..... rindu faz, mida, iman (takderdlam gambar) dan zai..... besh ar dpat kawan nagn korunk.... suke2....


ni cik mida dengan frog nye.... hahahhaha....


ni cik faz.... lawa orng nye.....


Best nye dapt kawan2 yang understanding dan  kepala gile2... tapi yang penting result gempak beb.. hahahhahha......


ni lak KeNangAN dengan budak kelas ynag gempak habis.... besh giler nagn kelas ni.... mula2 tak berape rapat snagtlah... bile dah dekat2 nak final... sume jadi kwan rapat... best ar korunk.. sporting habis... rindu kat korunk sume.... bile lah nak kumpul2 ramai2 g kan..... huhuuhu


dak2 pompuan  dal kelas aku.... ader yang cun...... ader skema habis... macm2 ragam... tappi aku biase2 jew.. sempoi..... hahahhaha


ni lak gambar makan malam untuk dak2 akaun.... sume cantik2 n hansome2 suke.... melaram habis....


ni lak main volleyball untuk ko-k... kiterong dapt no-3 jew... huhuhu
jadilah daripada takde kan...... 


ni lah kenagan aku.. kat Johor,,,,, nak citer memng banyak lah... ni jew yang aku boleh kongsi.... heheheh
peace no war..... hahahahhaha.....
>_<



2 comments:

  1. ni main boling ke kalau main boling nanti ada pemilihan minggu depan wakil msskl

    ReplyDelete
  2. tak der lah.... tak pandai snagt lah nak main... bola tampar and handball boleh lah main

    ReplyDelete